Zajęcia komputerowe
Konkurs „POZNAJ MOJE HOBBY”
Pomorski Kurator Oświaty ogłasza Konkurs „POZNAJ MOJE HOBBY” na krótki film o uczniowskich zainteresowaniach organizowany w ramach projektu „Jesteśmy razem!” wspomagającego działania wychowawcze szkół i placówek w województwie pomorskim w roku szkolnym 2021/2022.
Konkurs adresowany jest do uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Jego celem jest m.in. popularyzacja wśród dzieci i młodzieży ciekawych propozycji spędzania wolnego czasu jako sposobu na zapobieganie zachowaniom społecznie niepożądanym oraz niwelowanie negatywnych skutków pandemii. Prace można składać do 31 stycznia 2022 r.
Europejski Tydzień Kodowania #CodeWeek 2021 w naszej szkole - myśl, baw się i koduj
W tym roku szkolnym po raz kolejny wzięliśmy udział w największym, programistycznym wydarzeniu w Europie: Europejskim Tygodniu Kodowania – CodeWeek 2021, który tym razem trwał od 9 do 24 października.
Akcja odbywa się na terenie całej Europy i skierowana jest do wszystkich tych, którzy są zainteresowani programowaniem lub dopiero chcą z nim rozpocząć swoją przygodę. Polscy uczniowie i nauczyciele rokrocznie wykazują duże zainteresowanie tą inicjatywą.
Zapraszamy do obejrzenia filmiku pokazującego, jak nasi uczniowie bawili się podczas nauki programowania i kodowania w trakcie trwania Europejskiego Tygodnia Kodowania.
Nauka programowania robotów dla dzieci "MAŁY KONSTRUKTOR" w klasie 2a
Uczniowie klasy 2a rozpoczęli swoją przygodę z programowaniem w ramach kółka "Mały Konstruktor". Podczas pierwszych zajęć zapoznali się z budową klocków Lego WeDo i programem Lego Education. Zbudowali i zaprogramowali swoje pierwsze budowle.
Półfinaliści Pix Programming Challenge 2020
Półfinały Międzynarodowego Konkursu Informatycznego Pix Programming Challenge 2020.
Galeria prac wykonanych w programie MS Paint
Zapraszam do obejrzenia prac wykonanych podczas zajęć zdalnych, w programie MS Paint, przez uczniów kl.4a i 4b.
CodeWeek - Europejski Tydzień Kodowania
Nasza szkoła uczestniczyła w Code Week, czyli Europejskim Tygodniu Kodowania. W tym roku odbył się on w dniach 10-25 października.
Kółka z informatyki w ramach projektu Centrum Mistrzostwa Informatycznego
Centrum Mistrzostwa Informatycznego to Ogólnopolski projekt grantowy, którego celem jest podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej oraz aktywizacja młodzieży uzdolnionej informatycznie. Szczegóły dotyczące projektu można znaleźć na stronie https://cmi.edu.pl/
W roku szkolnym...
Międzynarodowy Konkurs Informatyczny "Bóbr"
Już piątego października ruszają zapisy do próbnego Międzynarodowego Konkursu Informatycznego Bóbr! Tegoroczny konkurs, pomimo wszystkich zawirowań, jakich dostarczył nam rok 2020, odbędzie się bez przeszkód i w standardowej formule. Bóbr 2020 przeprowadzony zostanie jak co...
Aplikacja i konkurs PixBlocks
Nauka programowania robotów dla dzieci "MAŁY KONSTRUKTOR"
Przygody z programowaniem klocków Lego WeDo klasy 3a ciąg dalszy.
Montaż mBotów podczas zajęć kółka w ramach CMI
Podczas ostatnich zajęć kółka informatycznego uczniowie klas 5 po raz pierwszy korzystali z robotów edukacyjnych mBot.Roboty zostały przekazane szkole w ramach Ogólnopolskiego Projektu Grantowego "Centrum Mistrzostwa Informatycznego",
Kółko informatyczne w ramach CMI
Podczas ostatnich zajęć kółka informatycznego rozdane zostały nagrody, dla uczniów którzy zdobyli najwięcej gwiazdek rozwiązując zadania przy użyciu darmowej aplikacji PixBlocks.
Stworzyliśmy również prostą animację - padający śnieg w Scratch.
Wyniki konkursu powiatowego "Każdy budować może"
Uczennica naszej szkoły Jagoda Kulasiewicz z klasy 7a otrzymała nagrodę w kategorii : Prezentacja o tematyce budowlanej lub energetyce odnawialnej (OZE) w konkursie „Każdy budować może”.
Gratulujemy
Robotyka w klasie 2a
Kolejni uczniowie z klasy 2a rozpoczęli swoją przygodę z programowaniem przy użyciu klocków Lego WeDo.